Współpraca z BingoSpa

Do przetestowania otrzymałam:
* maskę do twarzy kompleks algowy
* kawior do kąpieli
* maskę do włosów
* sól do stóp

Jakość kosmetyków i ich ceny na najwyższym poziomie, obsługa bardzo miła, oby tak dalej :) co najważniejsze, w składzie kosmetyków znajdziesz tylko naturalne produkty.


1. Maska do twarzy - działa nawilżająco, ma przyjemny zapach. Jedyna wada: w miejscach narażonych na podrażnienia można odczuć silne pieczenie, po zmyciu pojawia się zaczerwienienie.

2. Kawior do kąpieli - tutaj nie ma co dużo mówić, kawior po prostu uprzyjemnia kąpiel, sprawia, że łatwiej jest się zrelaksować.

3. Maska do włosów - fakt, że trzeba ją nakładać codziennie przez 5 dni był dla mnie zaskoczeniem, bo osobiście nie muszę pielęgnować włosów tak często, ale... warto było zaryzykować ;) maska działa na włosy doskonale. Nie tylko naprawia zniszczenia, ale też zauważyłam, że moje włosy mają większy blask i nawet zmieniła się ich objętość.

4. Sól do stóp - w tym przypadku jest to sól do stóp ze skłonnością do grzybicy i pękania naskórka. I tutaj do testów dołączył się mój narzeczony. Sól działa kojąco na zmęczone stopy, a do tego po około 3 użyciach widać efekty. Naskórek zaczyna się regenerować, a paznokcie są mniej narażone na grzybicę.

Moja ocena: 9/10.
Zapraszam do BingoSpa :)

Komentarze