Testowanie produktów Chicco przeciw komarom

Lipiec okazał się czasem wielu produktów do przetestowania dla mojego maluszka :)

Pierwszą otrzymaną przesyłką w tym miesiącu były produkty przeciw komarom od Chicco.
Zawartość: spray przeciw komarom Natural od 3 miesiąca, łagodzący sztyft, urządzenie ultradźwiękowe do gniazdka i urządzenie przenośne ultradźwiękowe.



1) spray przeciw komarom - niestety nie miałam wielu okazji by go przetestować, ponieważ synek w momencie otrzymania paczki miał 2 miesiące. Spray użyłam raz i chyba zadziałał, bo nie zauważyłam żadnego ukąszenia na ciele maleństwa.
2) łagodzący sztyft - kiedy masowałam ukąszone miejsce sztyftem, po jakimś czasie synek był spokojniejszy, a obrzęk jakby się zmniejszył.
3) urządzenie ultradźwiękowe do gniazdka i urządzenie przenośne ultradźwiękowe - oba bardzo mi się spodobały. Skutecznie odstraszają komary. To drugie miałam cały czas przyczepione do wózka :) od momentu używania urządzeń nie zauważyłam u Małego żadnych ukąszeń.






Moja ocena: 10/10.
Polecam wszystkim :)


#chicco #przeciwkomarom

Komentarze