Bio-Oil

Niedawno otrzymałam próbkę olejku Bio Oil. Niestety próbka nie należy do największych, dlatego też nie jestem w stanie nic na temat produktu napisać, aczkolwiek mogę powiedzieć, że produkt wydaje się być bardzo wydajny. Szybko schnie i ma ładny zapach.

Informacje zawarte w ulotce sprawiły, że kupiłam olejek pomimo tego, że wcześniej nie byłam przekonana. 

Mam zamiar zacząć stosować Bio-Oil od razu po porodzie. 

Stosowanie według ulotki: 2 razy dziennie przez okres minimum 3 miesięcy. 

Po tym okresie poniżej pojawi się opinia na temat olejku :)


DLACZEGO WARTO POLECAĆ BIO - OIL:
  • jest skuteczny - podczas ciąży zmniejsza ryzyko wystąpienia rozstępów, a po porodzie poprawia wygląd blizn i rozstępów
  • posiada badania kliniczne
  • zawiera przełomowy składnik PurCellin Oil, dzięki czemu olejek jest lekki, nietłusty i szybko się wchłania
  • jest bezpieczny; może być stosowany w czasie ciąży i laktacji
#biooil

Komentarze