Danio na wynos - nowy projekt TRND

"Danio na wynos" to nazwa nowego projektu na TRND. 

Saszetki są w dwóch wariantach smakowych:
- klasycznym waniliowym
- nowym truskawkowym

Niestety nie udało mi się zakupić saszetek z przekąską o smaku truskawkowym. W mojej miejscowości bardzo ciężko znaleźć aktualnie testowane produkty do kupna, więc jestem zaskoczona, że udało mi się kupić jakiekolwiek saszetki. ;)


 Cenisz sobie szybkie przekąski, które są satysfakcjonująco pyszne? Szukasz sposobu na Małego Głoda, gdy atakuje Cię w najmniej oczekiwanej sytuacji i psuje Twoje dobre samopoczucie? Z Danio na wynos możesz błyskawicznie stanąć do walki z Małym Głodem!



Osobiście nie przepadam za waniliowym smakiem Danio. Być może, gdyby udało mi się zakupić saszetki o nowym truskawkowym smaku, zmieniłabym zdanie co do tych przekąsek. Aczkolwiek saszetki same w sobie oceniam pozytywnie:
-  Danio można przechowywać do 6 godzin poza lodówką
- poręczne opakowanie. Idealnie zmieści się do torby, w rękę, czy gdziekolwiek indziej, gdzie tylko chcielibyśmy ją przechować
- świetne rozwiązanie na spacer, do pracy, szkoły, na uczelnię
- nie potrzeba łyżeczki, aby spożyć serek ;)



#daniopozytywnie #głódwymięka


MOJA OCENA: 9/10. 

Komentarze

  1. #DanioPozytywnie #GłodWymieka
    Projekt trnd jest świetny! również biorę w nim Udział;)Zdecydowanie wanilia;)!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz