płatki śniadaniowe - testujemy biedronka !

Jakiś czas temu otrzymałam do testowania pudełko z płatkami śniadaniowymi od Biedronki. Każda z trzech paczek płatków jest wzbogacona witaminami i żelazem (co jest ważne, przy żywieniu dzieci, czyli idealne rozwiązanie dla mam :)).





MOJE UWAGI: Nie polecam płatków alergikom. Zawierają one około 30 % mąki pszennej, mleko w proszku, lecytynę z soi, mogą zawierać również orzechy arachidowe i inne orzechy.


Kuleczki zbożowe:

* etykieta







  •  kuleczki zbożowe o smaku czekoladowo - malinowym z witaminami i żelazem

    MOJA OPINIA:
    mam mieszane uczucia co do tych płatków. Co prawda, już po otwarciu zapach malin jest bardzo wyczuwalny. Osobiście bym je kupiła, ale tylko i wyłącznie, jeśli będą oba smaki kuleczek w jednej paczce, ponieważ smak malinowy jest delikatnie mdlący.

  • kuleczki zbożowe o smaku bananowo - czekoladowym z witaminami i żelazem

    MOJA OPINIA: zdecydowanie nie kupiłabym ich, i osobiście nie polecam. Zmieniłabym zdanie, gdyby smak kuleczek bananowych nie byłby aż tak wyrazisty. Jedząc te płatki, odnosiłam wrażenie, że jem kawałki mocno wysuszonego banana, a nie płatki. Nawet w połączeniu z kuleczkami czekoladowymi, był zbyt mocno wyczuwalny. Osobiście nie lubię tak wyrazistych smaków płatków owocowych.




Kółeczka zbożowe:


* etykieta

  • kółeczka zbożowe w owocowych smakach wzbogacone witaminami i żelazem

    MOJA OPINIA: zdecydowanie na tak. Smak kółeczek: bananowy, malinowy i gruszkowy. Smaki nie są tak mocno wyczuwalne, co jest dużym plusem.





MÓJ WYBÓR: zdecydowanie kółeczka zbożowe.
WYBÓR RODZINY I ZNAJOMYCH: kółeczka zbożowe i kuleczki o smaku czekoladowo - malinowym.



Zapraszam: testujemy biedronka.



Komentarze